Translate

piątek, 16 września 2011

Syrop z cebuli, czosnku, miodu i cytryny

Przyszla pora chorobsk i przeziebien...dlatego chcialabym sie z Wami podzielic przepisem na syrop z naturalnych skladnikow posiadajacych wlasciwosci antybakteryjne i antyseptyczne...ja taki syrop robie gdy tylko widze, ze cos nas rozklada i naprawde dziala rewelacyjnie w pierwszej fazie przeziebien, bo gdy czlowiek rozchoruje sie na dobre to wiadomo tylko lekarz zostal...
Nie kazdy potrafi zniesc smak czy zapach cebuli, ale naprawde warto sie pomeczyc i znalesc sposob na nasze dzieciaczki by im taki syropek podac...sprawdzony i skuteczny...

Syrop z cebuli, czosnku, cytryny i miodu:

Duza cebule w kostke, do tego pokrojony czosnek, dwie lyzki plaskie cukru, dwie lyzki miodu naturalnego, sok z jednej cytryny...Wszystko podgrzac (nie gotowac) w garnku do uzyskania syropu, przelac przez sito lub wycisnac przez gaze do czystego sloika i podawac po lyzeczce co jakis czas...

9 komentarzy:

  1. sasasa... ciesze sie ze jestescie ! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wrażenia po przetestowaniu syropu na Synusiu eM: dziecko mi przeżyło, a nawet po kuracji prezentuje się lepiej niż poprzednio. Trzeba tylko pamiętać o zatkaniu nosa przy podawaniu :D
    Wrażenia Synusia eM: cukierkowy smak, który zachęca do kuracji :)

    Tak więc zdecydowanie polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj już dawno nie robiłam tego syropku, ale znałam ten sam przepis i przyznaję rację JEST REWELACYJNY

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym uzyskać informacje jak długo taki syropek jest zdatny do spożycia i jak go przechowywać (w lodówce czy nie) ? z góry dziękuję za odpowiedź :) dzisiaj będę go robić i później testować :)

    AsiaK

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu syropek nalezy przechowywac w lodowce maksymalnie 2-3 dni

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,chcialabym prosic o dokladne proporcje skladnikow na ten syrop?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszko mi powiedziec bo ja wszytko na oko robie...ale mniej wiecej: jedna cebula, lyzka miodku, lyzka cukru, zabek czosnku, sok z jednej cytryny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się bedzie przez chwilę gotował, to traci swoje włąściwości?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj robiłam ten syrop , bo jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...